Mixa 24h umirujuća hidratantna krema za suhu i kožu sklonu reakcijama

16:08:00

Mixa je konačno dostupna u BiH! Isti dan kada sam saznala da je dostupna u BiH odjurila sam u dm da provjerim. Ali, nije je bilo i mislila sam da u moj grad neće ni doći. I pošteno se prevarih. Asortiman se veoma brzo pojavio na policama. Nakon pomnog skeniranja proizvoda odlučila sam da za početak testiram kremu.


Prvih nekoliko upotreba razočaralo me do te mjere da sam ozbiljno razmišljala da prestanem korisiti. Krema je izazvala lagano žarenje obraza koje mi se nikako nije dopalo. Nastavila sam narednih nekoliko dana sa upotrebom ali uvijek isto. Zatim sa koristila termalnu vodu prije kreme i žarenje je prestalo. Nakon nekoliko dana ponovo sam koristila kremu bez termalne i žarenje se nije vratilo. Odahula sam i vratila se vjera u Mixu i nisam je više preko oka ljutito gledala.

Tubica je upakovana u jednostavnu bijelu kartonsku kutijicu i izgleda mi kao neki lijek :) Tubica je malo čvršća pa već negdje oko polovine potrošenog proizvoda dolazi do težeg istiskivanja. Sadrži 50 ml i dostupna je u dm-u ili cm-u po cijeni od 14 KM za 50 ml, a rok upotrebe je 12 mjeseci nakon otvaranja.


Tubica krije bijeli sadržaj, srednje gustoće i neodređenog mirisa, nije neprijatan i nakon nekoliko dana nos ga više nije registrovao. Lijepo hidrira lice bez osjećaja težine i koža nakon upotrebe djeluje zdravije. Hidratacija koju pruži traje dosta dugo, a to sam primijetila usporedbom s prethodnim kremama za lice kada bi nakon 2-3 sata, na nekim područjima pod utjecajem pudera došlo do jače isušenosti, posebno dijela oko usana ili nosa, a Mixina hidratacija traje duže čak i ako koristim puder koji matira, pa tako što piše na ambalaži za osjećaj ugode tokom cijelog dana je djelimično opravdano. Ne baš cijeli dan ali sigurno duže od ostalih krema koje sam probala. Kao podloga za puder je veoma dobra jer se brzo upije u kožu lica, a puder glatko klizi.


Iako je namijenjena suhoj koži, mislim da bi dobro odgovarala i normalnoj koži u hladnijim zimskim danima jer upšte nije masne teksture i zaista pruža lijep osjećaj na licu, lagan, a ujedno i dobru njegu lica. Nikakve neželjene goste (poznatiji kao bubuljice) nisam dobila.



Sadrži 8% glicerina koji je drugi na listi sastojaka i dobar je jer upija vlagu iz zraka i čini kožu mekšom. Pored glicerina na ambalaži je istaknut umirujući ekstrakt ruže ali se nalazi među zadnjim na listi sastojaka pa je poprilično zanemarljiv. 


Ova krema ne umanjuje crvenilo osjetljive kože, ali ne pojačava ni postojeće, nego lagano umiruje lice i štiti od hladnog zraka i zimskih minusa te na taj način drži navedeno pod kontrolom. Ono što je bitno za suhu i osjetljivu kožu sklonu crvenilu je održavati konstantnu hidriranost kože jer u slučaju isušenosti i zatezanja lica poznato je da će se i crvenilo pojavljivati u jačem obliku, a Mixa krema pruža zaista dugotrajno djelovanje i od svih drogerijskog ranga koje sam probala, izdvojila bih upravo ovu kremu.

You Might Also Like

11 komentari

  1. Dopada mi se sto nema alkohole i parabene :) Nije za moj tip koze ali vredi je pogledati, ja vise ne znam kada udjem u prodavnicu na koju stranu da gledam i koji brend, jos mi Mixa nije dosla na red :) Mozda ako ti je bila mnogo isusena koza zato si osetila zarenje, meni se to desi sa kremama koje imaju cink.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mixa ima još kremu za normalnu do mješovitu kožu pa možda je ovo tvoj tip kože :) U mom slučaju je Mixa došla na red, od ostalih koje imaju u drogeriji ili sam probala ili nije za moju kožu ili nešto nije po mojoj volji :) Pa i nije mi baš pretjerano bila suha koža kada sam počela koristiti ali eto, nema više žarenja :)

      Izbriši
  2. Ja sam isto gledala ovu kremicu, ali sastav joj je jako zabrinjavajuci...Pogledat cu kakve su ostale. Vise mi je obecavala ova Mixa linja, ali izgleda da je Lorealova, samo je maskirana kao ljekarnicka. :-)
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morala sam probati i priznajem, privuklo me ovo "stručnjak za osjetljivu kožu", a to što je dio L´oreal-a zanemarila sam :) Mixu sam konačno probala i sad mi je srce na mjestu, a nakon što potrošim imam u planu još dvije kreme za suhu i osjetljivu kožu pa ću onda vidjeti na čemu sam. Mislim da su boljeg sastava od Mixe :)

      Izbriši
  3. Hvala puno, dolazim da provjerim kakva su pitanja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno bi me bas zacudilo da ti je to zarenje bilo od ove kreme. Doduse ja nisam jos probala ni jednu njihovu kremu zalice osim BB kreme. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me iznenadilo žarenje i dobro je nije dugo trajalo inače ne bih više ni razmišljala nešto da probam. Sad se dvoumim između BB i CC kreme, a imam želju još i mlijeko za čišćenje da probam.

      Izbriši
  5. Meni se baš sviđa ambalaža i djeluje mi sasvim OK iako nije za moj tip kože.Planiram probati Mixa micelarnu ili Garnier,vidjeti cu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam ni ja ništa protiv ambalaže i nekako više vjerujem ovom "apotekarskom" pakovanju. Mene micelarne nikako ne privlače i nisam probala, a nešto baš i nemam namjeru bez obzira što su toliko hvaljene :)

      Izbriši
  6. Nije za moju kožu. Nisam još ništa njihovo probala, prvotno sam se veselila, ali na kraju me asortiman nije oduševio.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da sam i ja očekivala puno više ali svejedno nisam razočarana kremom. A asortiman... pa eto, otprilike su obuhvatili ono najpotrebnije osjetljivoj koži.

      Izbriši