Sleek i-Divine Oh so special palette

13:35:00

Ima nešto u paletama što ih čini prosto neodoljivim, nešto što ne da mira dok ne budu naše. Meni se mnoge sviđaju, ali eto vodim računa da ne budu sve mnogo slične kako ne bih gomilala skoro pa iste stvari. I nekoliko strpljivo čeka da napusti wish listu! Jedna od tih neodoljivih paleta je Sleek Oh so special. Kad sam prvi put vidjela, u potpunosti me oduševila i samo je bilo pitanje vremena kad ću naručiti. I onda sam sebi s ljubavlju kupila paletu kao poklon za 8.mart ;) 



Paleta dolazi u kartonskoj ambalažu u kojoj se nalazi plastično pakovanje i 12 nijansi. Čvrsta je i veoma dobro čuva sadržaj. U pakovanju se nalazi i ogledalo veličine palete i upotrebljivo je, nije tu samo kao detalj. Tu je i spužvasti aplikator, ali nije mogao ispred kistova. Paleta sadrži 12x1,2g sjenila. Naručena je sa Sleek stranice gdje košta 12,00 dolara, plus poštarina oko 3-4 dolara, što je na kraju oko 26,00 KM. 

O Sleek paletama sam čitala i znala sam da kupujem dobru paletu, ali oduševljenje svejedno nije izostalo kad sam prvi put probala. Bilo je nešto kao imam samo dva oka koja treba isto našminkati, a ovdje se nalazi 12 sjenila od kojih ne znam koje prvo da probam :) Ali, nijansa koja mi se veoma sviđa i koja paletu čini posebnom (meni) je Ribbon i ona je bila prva koju sam probala + Wrapped up i malo Noir, uz Bow kao podlogu. Navečer sam došla kući i našminkala oba oka različito. Toliko. 




Ono što po meni ovu paletu čini posebnom je izvrstan odabir nijansi. U jednom pakovanju nalazi se sve što je potrebno za šminkanje u svim prilikama. Nezaobilazne smeđe, nježne roze, jedna zagasito plava i zagasito ljubičasta poslužiće za mnoštvo kombinacija. Sviđa mi se omjer mat i shimmer nijansi, a ide u korist mat kojih ima 7 i 5 je shimmer završetka. Izbor nijansi, tamnijih i svjetlijih je ono što paletu čini itekako u potpunosti iskoristivom s mnoštvom mogućnosti za kombinovanje.

Pigmentacija je zaista jako, jako dobra. Mnogo bolja kod shimmer nijansi, ali ne mogu reći da mat zaostaju mnogo. Najslabija je kod Bow, ali za posvjetljavanje dijela ispod obrva ili unutaranji kut oka svoj posao obavi bez zamjerke, tako da je iskoristiva. Swatch uopšte ne prikazuje Bow nijansu, toliko se stopila s mojom bijelom bojom :D Znam da je mnogima važna crna nijansa i iako Noir na prvu djeluje više kao isprana crno-siva, ipak na kraju se radi o pravoj tamno crnoj nijansi.

Uz bazu sva sjenila mnogo bolje izgledaju, lakše se nadogradi boja i puni intenzitet boje se dobije veoma lako. Bazu uvijek koristim i nisam probala kako bi se sjenila ponašala bez. Boja prilikom blendanja se gubi veoma malo kod mat sjenila, dok kod shimmer ovo nije slučaj.
A blendanje? Lako, brzo i jednostavno! Truse se jako malo, toliko da je ova informacija zanemarljiva. Shimmer lijepo "sjedne" na kapak, ne rasipa se, mat sjenila su sasvim dobra i... ne pretjerujem, dobra je paleta i ja sam oduševljena :)







Sleek palete su zaista odlična investicija ako po razumnoj cijeni želite dobru paletu, a opet želite i  dobar raspon nijansi. Nude sve, od zemljanih nijansi, pa do jarkih i sasvim sigurno znam da za baš svačiji ukus Sleek ima paletu. Ne samo paletu, ima još zanimljivih stvarčica na stranici. Bez sumnje sam željela da moja prva Sleek paleta bude upravo ova, a onda sam vidjela još nekoliko veoma lijepih koje će, nadam se, uskoro praviti društvo ovoj. U Oh so special paleti istinski uživam i nimalo mi nije žao ostalih sjenila i paleta koje trenutno zapostavljam.
  

You Might Also Like

28 komentari

  1. Joj i ja sam takva kada kupim novu paletu. Vječito različito našminkana dva oka. Navečer samo, naravno. Imam Oh so special, to mi je bila druga Sleek kupovina ja mislim, i svidjela mi se, ali me iznenadila veličina sjena. Nekako sam imala osjećaj da su veće. Ne znam zašto.... Ali sve u svemu lijepa paletica. Imam još i Showstoppers, ona je bila LE ja mislim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad je tek došla jedva sam čekala da završim sa slikanjem, da mogu probati. Onda problem s kojim nijansama početi, a sve želim da probam. Ali eto, znaš kako i zašto se navečer oči šminkaju različito xD Odmah uzmem u obzir da se na slikama sve čini veće, pa se ne razočaram veličinom :) A hajde, nema veze što je je manja.
      Showstoppers ima ili istu ili sličnu nijansu kao OSS - Ribbon. I lijepa je, sad sam guglala da vidim detaljno :D

      Izbriši
  2. Ko da sam ja pisala sve! Potpisujem od-do :)
    Divna, predivna paleta!
    I da, moram napomenuti da bez obzira sto sam procitala more recenzija i u svakoj je receno da puno veca izgleda na slikama nego uzivo, ipak sam se iznenadila njenom veličinom... Bar meni na svim slikama djeluje ogromno, a ona manja od Milke od 100gr! :) V-O-L-I-M!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da imamo isto mišljenje o paleti ;)
      Ovdje su sve nijanse koje se meni sviđaju, koje volim, a to što često koristim i ove sa shimmerom govori dovoljno. Inače jako volim mat, ali ovdje je shimmer umjeren i lijepo izgleda :)) Hahaha to je to, palete neka se porede s veličinom Milke i svima će biti lakše :D

      Izbriši
  3. Jao kako je lijepa, Ribbon boja mi se posebno svidja, trazim dugo slicnu nijansu. Sad sam svakako opet u fazi gomilanja paleta, morat cu razmisliti o narucvanju :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ribbon se baš izdvaja, a i meni se jako, jako sviđa. Nijansa koja se baš lijepo može kombinovati. Nastavi gomilanje baš s ovom paletom, sigurno za nju ima mjesta :D

      Izbriši
  4. Najljepša Sleek paleta definitivno, a ujedno i moja prva od njih. The mail sam skroz potrošila, ali sve su nijanse predivne i stvarno nijedna Sleek paleta mi se ne dopada kao ova, ali ih imam još par na wish listi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažemo se da je ova najljepša ;) Sleek baš ima lijepe palete, ali meni je ova posebna! Ima najbolji izbor nijansi. Nisam ni ja izuzetak, želim još bar jednu ili dvije palete :D

      Izbriši
  5. Stvarno je neodoljiva i meni je najljepša Sleek paleta! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neodoljiva, neodoljiva! A ima nas mnogo koji se slažemo da je ova najljepša :)

      Izbriši
  6. Desna polovica mi se najvise svidja hahahahahaha pa lijeva!!! :DDDDDDDDD
    Ne zove se ona dzaba kako se zove! :DDDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se ne mogu odlučiti, meni se sve nijanse sviđaju! :D
      E, dobro si primijetila da se s razlogom zove OSS :)

      Izbriši
  7. Prekrasna je! Sve su nijanse lijepe, ovo im je najljepsa paletica, bas je posebna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obično u paletama bar jedna ili dvije nijanse budu zapostavljene, ali kod ove to nije slučaj. Problem je za koje se nijanse odlučiti :)

      Izbriši
  8. Vauuuuu predivna je, posebno mi se dopada Ribbon, bas onako upada u oci. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepe su boje <3


    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Toliko lookova se ovom paletom moze napraviti, to je smijesno pricati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sleek je s izborom nijansi kod ove palete napravio pun pogodak!

      Izbriši
  11. Nema ništa ljepše nego samu sebe počastiti nekom prigodom :D Divna je paleta, meni su sve Sleek palete divne :D Imam Storm i kao i ti kad mi je stigla, sva ostala sjenila sam zanemarila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek kažem da je važno da sebe obradujem bar sitnicom i da ugodim sebi s vremena na vrijeme :) Sleek zaista ima lijepe palete koje su i kvalitetne, što je najvažnije. Duže od mjesec ne obraćam pažnju na ostala sjenila i palete! :D

      Izbriši
  12. Stvarno jedna od divnijih paleta <3 Imam tri Sleekove palete, ali ih uvijek zaboravim koristiti ili mi se ne da xD Voljela bih i ovu imati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne bih znala koju bih prije koristila da sam naručila još dvije palete i napravila bih sebi problem xD Mislim da ovu ne bi tako lako zaboravila i da bi bila često u upotrebi :))

      Izbriši
  13. Ajme, paleta je predivna! Ogranza, Ribbon i Pamper mi se najviše sviđaju! Nemam zasad nijedan sleek proizvod, ali volim gledati njihove recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trenutno je najdraža igračka :D Vjerujem da će biti prilika da i ti budeš vlasnica nekog Sleek proizvoda ;)

      Izbriši